تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 11:37
کد خبر : 56188

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی: ایجاد تعادل منابع و مصارف بعنوان دغدغه جدی مدیران و تسویه مطالبات وزارت بهداشت دو اتفاق مهم سال گذشته بود

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی: ایجاد تعادل منابع و مصارف بعنوان دغدغه جدی مدیران و تسویه مطالبات وزارت بهداشت دو اتفاق مهم سال گذشته بود

جارستان: مراسم معارفه و تکریم مدیران کل تامین اجتماعی گیلان بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، عادل دهدشتی معاون فرهنگی اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه معمولاً آئین تودیع و معارفه مدیران استانی با حضور یکی از

جارستان: مراسم معارفه و تکریم مدیران کل تامین اجتماعی گیلان بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، عادل دهدشتی معاون فرهنگی اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه معمولاً آئین تودیع و معارفه مدیران استانی با حضور یکی از معاونین سازمان برگزار میگردد ولی ویژگی شرایط موجود واجرای ویدئوکنفرانسی این آئین بدلیل شیوع ویروس کرونا ، امکان حضور سه معاون سازمانی و جمعی از مدیران کل ستادی را فراهم ساخت ضمن اشاره به تلاشها و اقدامات برجسته همکاران بخشهای درمانی سازمان ، با توجه به شیوع گسترده و موج بیماری در استان گیلان اظهار داشت : همکاران مدیریت درمان در این استان تاریخ سازی نمودند که حاصل عملکرد آنان سبب شد تا خروجی آن در مقایسه با کشور قضاوت مثبت و تحسین برانگیزی را شکل دهد.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و اموراستانهای سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه درسال ۹۸ بخش قابل توجهی از ماموریتها محقق گردید اظهار داشت : تعادل منابع و مصارف بعنوان دغدغه جدی مدیران مجموعه مهمترین اتفاق بود بگونه ای که ۹۶۰۰ میلیارد تومان هزینه ها و مصارف صورت گرفته تماماً ازحیث تامین درآمدها کامل گردید.

عادل دهدشتی تسویه مطالبات وزارت بهداشت در آخرین روزهای سال گذشته را اتفاق بزرگی برشمرده وافزود : این مهم ارتقاء و بالابردن کیفیت و اعتباردفترچه های درمانی را سبب شد.

ارتباط نزدیک و موثر با شرکای اجتماعی و راه اندازی دبیرخانه شورای راهبردی شرکای اجتماعی از طریق نشستهای هم اندیشی و تبادل نظرها و بکارگیری دیدگاههای این عزیزان در تنقیح و تلخیص بخشنامه ها ازدیگر جلوه های بارز فضای تلطیف یافته تعاملاتی برشمرده شد.

ایشان طرح مدیران آینده را آزمونی منصفانه به جهت عدالت و اجرا توسط سازمانی معتبر و بی طرف معرفی وافزود : آزمون بعدی درآینده نزدیک دردستورکارمیباشد.

دهدشتی با تاکید برضرورت نهادینه نمودن این طرح و تشویق کارکنان برای مشارکت ، بکارگیری نفرات برتر آزمونها در پست های استانی را عاملی برای انگیزش بیشتر همکاران دانست.

معاون اموراستانهای سازمان تامین اجتماعی درادامه با قدردانی از تلاشهای جمیل حق پرست طی سالهای مدیریت دراستان گیلان ، ایشان را فردی با تجربیات ارزنده و مشرف به مسائل تخصصی و فنی دانسته و مجموعه این سوابق درکنار نام نیک و عملکرد درخشان را عاملی برای تبدیل به سرآمد مدیران استانی شدن برشمرد.

ایشان همچنین با اشاره به تحصیلات و تجربیات ارزشمند علی حسین نژاد ، احراز شرایط عمومی وکسب نتایج خوب درآزمون مدیران آینده و ارزیابی های صورت گرفته را ازعوامل انتخاب صورت گرفته قلمداد و اظهار امیدواری نمود مسیر موفقیتهای تامین اجتماعی گیلان با این انتصاب تداوم یابد.

عادل دهدشتی انتصاب انجام شده را حاصل بررسی های متمادی توأم با همفکری و لحاظ تمام شرایط دانسته و اذعان داشت : انتظار داریم تداوم این شایسته سالاری با تکیه بر جوانگرایی دراستانها شکل گیرد.

تقدیر از محمدموافق دردوران سرپرستی اداره کل گیلان و اهداء لوح سپاس بمنظور تجلیل از خدمات جمیل حق پرست از دیگر بخشهای این مراسم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.